Wednesday, July 8, 2009

these few day oso duno y
our class keep shotting buy our teacher
after lose our cs only ma
need to treat us like tat meh
i know our class tis time didnt get good result but oso no need every teacher take turn keep scolding us one
during sej class
the guy tat sit in front enn
he juz so cute
i think he is enn fren
he suddenly turn behind n ask enn
ur fren a
i n pui quan whn heard wat he say thn laugh ad
such a cute guy
these few days really many things happen
expecially her
我的忍耐力有限
我已经忍你很久了
如果还有下次我就会对你不客气
你最好不要以为我和你很熟
我已经在控制我自己了
你自己做了什么你自己最清楚
明知道你说做的东西会弄到人家更讨厌你
你还是做了
你是不是没有脑得
而且来乱乱来人
没有证据就不要乱乱报人家出来啦
当他们那天在pr讲你的东西时我都不在
你不要能赖就赖咯
赖了人后还好像自己没做错酱
好像跟人家很熟酱
可是我一点也不跟你熟
你好象当什么事都没发生过
但是我做不到
你不要酱过分
你不但跟我们的学校的人讲你被人抛弃
你也传到老师那边
还跟其他学校的人说
我们都没有酱
你真的很过分

to enn
i know these few days u a bit not happy
becoz of vivian
u two dun oways 口是心非
明明就很在意对方
但是就是要做或讲一些东西让对方不开心
不要整天为了一些小事吵架
友情很真贵
要好好珍惜

to the couple
爱情不能玩玩的
希望你们好好珍惜对方哦

very fan a these few day
my sis oso got problem among frenz
dont judge a book by its cover
有些人看起来很单纯
很可爱
很容易被人家骗
在人家的眼里它是讲的人
但不代表他真的是你想象将单纯可爱

No comments:

Post a Comment